sobota, 23 kwietnia 2016

..pytania z pomarańczarni

Tradycyjnie fajna etykieta. Myślę, że właśnie słowo `fajna` najlepiej klimat oddaje. A później też jest dobrze. Sympatyczny aromat, bardziej nawet pomarańczowy niż piwny, trochę innych cytrusów, biszkoptowa nutka. Kolor musi być pomarańczowy ..i taki jest. No wiadomo, trochę bursztyn, ale - to przeca pomarańcza. Piana średnia, z tendencja do zaniku. A smak.. No też wiadomo, nie ma litości ;) Jest pomarańcza, mandarynki.. No i goryczka, trwała i wyraźna. Tutaj nawet bym się wahał, jak to ze skórką słodkiej pomarańczy jest - bo jednak jest wrażenie cierpkości, goryczy, raczej taka gorzka pomarańcza tu jest mocno zaznaczona. Ale: lubię te owoce, od cytryn do pomarańczy, więc naprawdę jest spoko! I fajnie :)


Szymek zaproponował więc taką zabawę, o której słyszał. Trzeba ściągnąć apkę, a później dana osoba trzyma na czole smartfona z wypisanym hasłem, pyta pozostałych - o co chodzi z tym hasłem - i zgaduje, co ma napisanego. Oczywiście, jako ciemny lud - wyśmialiśmy trzymanie smartfona na czole. Tym bardziej, że znamy taką grę z przyklejonym nad oczami kawałkiem papieru z hasłem. No i poleciały, sztandarowe hasła - królik, Anakin, raper, Darth Vader (to Kuba podrzucił). Ja dostałem `imię przyjaciela Percy`ego Jacksona`.. Ta.. W końcu też Kuba bardziej aktywnie się włączył. Najpierw - tak jak z Szymkiem grał. Naprowadzaliśmy go na hasło:
- Kto przysłał ci płytę?
Pierwsza odpowiedź, skojarzyło mu się z dzisiejszą próbą instalacji:
- Diabło?
- No nie, ten ktoś, razem z Ludzikami..
- Liśtopad!
Ale później gra w jego wydaniu wyglądała tak: Jakub dyktował mi pytanie ( nie hasło), przyklejałem mu je do czoła, on recytował pytanie i dodawał odpowiedź. Po czym nisko się kłaniał. I tak..
- Czy Luke Skywalker był Jodą? Odpowiedź nie, był Dzedaj!
- Czy Luke miał niebieski miecz, a Kajo Jen czerwony? Tak, miał taki mieć.
- Czy pies ma niczego? Pies ma łapy, uszy, ogon, łapy, pazury, ciało, pazury!
- Czy tata ma okulajy czy nie? Ma!!
- Czy chomik ma jedzenie? Tjoche!
- Jakiego chomik, jakiego kupiliśmy, ma kolory? - To akurat pytanie przykleiliśmy Szymkowi, ale spoko! Dobrze odpowiedział! ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz