środa, 4 grudnia 2013

2.0 or 0.2?

Ostatnio przeglądałem zawartość swojej komórki. I się nieco zdziwiłem. Gdyby ktoś ogłaszał nabór do `pokolenie analogowe` - zgłaszam akces!
Moim problemem jest aparat. Ale nie w sensie: nie umiem robić zdjęć; mają za słabą jakość /bo np. źle naświetlone../ czy coś tam.. Ja po prostu w chwilach szczególnych, wartych jakiegoś upamiętnienia - zapominam, że mogę posłużyć się komórką! /szeroki uśmiech ;)
Gdy w końcu ktoś mi przypomni, się upomni - proszę są efekty. Takie jak te. Dwa /słownie: 2/ zdjęcia z tygodniowej wycieczki do Grecji.. I nie wiem, co mnie bardziej zdziwiło ostatnio - czy to, że zrobiłem te foty.. Czy to, że je MAM.
Szczęście, że `podręczny` aparat też mieliśmy ;)

Proszę Państwa - Szymon na Okęciu i cerkiewka w Pireusie! ...a może kościółek..? Muszę zapytać brata :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz